افتتاح حساب تجاری پی پال (PayPal) صد درصد وریفای شده

Opening Business PayPal

با حداقل هزینه صاحب یه حساب تجاری پی پال PayPal وریفای شده شوید و در تمامی سایت های پذیرنده PayPal از آن استفاده کنید و هیچگونه محدودیتی در مبالغ ارسالی و دریافتی برروی حساب اعمال نمیشود.

آمار وبگذر
بایگانی
آخرین نظرات

افتتاح پی پال

 

 

1.  افتتاح حساب PayPal  نوع Business  از کشور مالزی.

2.  حساب ها با نام واقعی شما و حتی تحت نام تجاری شما افتتاح میشوند.

3.  تمامی حساب ها دارای آدرس واقعی از کشور مالزی میباشند.

4.  تمامی حساب ها قابلیت مخفی سازی آدرس ایمیل در هنگام پرداخت را دارا میباشند.

5.  تمامی حساب ها دارای کارت مجازی ویزا 10 دلاری یکساله با پنل اینترنتی جهت دریافت صورتحساب میباشند.

6.  وریفای شده توسط گواهینامه های مالیاتی (TAX Cert) قانونی به همراه کارت شناسایی و پاسپورت بروز 2016 از کشور مالزی.

پی پال وریفای شده

7.  هیچگونه محدودیت مالی و تراکنشی برروی ارسال (Send)، دریافت (Receive) و حجم کل نقدینگی (Balance) اعمال نمیشود.

8.  به هر شخص یک کد پستی و کد ملی و کد مالیاتی منحصر به فرد از کشور مالزی اختصاص داده میشود بنابراین امکان شناسایی و لیمیت کردن حساب شما بسیار پایین است.

9.  تمامی حساب ها دارای API های اختصاصی (API Credentials) جهت اتصال به وب سایت و فروشگاه های آنلاین میباشند. اکثر سیستم های مدیریت محتوی مانند Joomla ، Magento ، Shopify ، BigTreeCMS ، TourCMS و غیره دارای سیستم پردازشگر مخصوص پی پال میباشند.

10.  قابلیت استفاده در تمامی سایتهای پذیرنده PayPal از قبیل EBay، Envato، Freelancer، Udemy، ThemeForest، VideoHive، GraphicRiver، Microlancer، CodeCanyon، 99Design، Elance، EpicGames، AdForGames، Bidvertiser، WrapBootstrap، NeoBux، PeoplePerHour و غیره.

11.  امکان لیمیت شدن (PayPal Limit) حساب های تجاری افتتاح شده توسط ما، بسیار اندک است و تقریبا نزدیک به صفر است مگر اینکه قوانین پی پال (License Agreement) را نقص کنید مثلا کلاهبرداری، پولشویی، بدحسابی در EBay، فروش نرم افزارهای کرک شده، فروش لایسنس های غیرقانونی آنتی ویروس ها و غیره.

12.  برای ورود به حساب پی پال، یک سرور مجازی VPS یکماهه با آی پی استاتیک اختصاص داده میشود. مشخصات VPS عبارتند از 2GB RAM, 3GHz CPU, 100GB HDD, Win2012, Unlimited Bandwidth
در ضمن کاربر در هنگام سفارش میتواند به دلخواه خود، مشخصات VPS پیش فرض را تغییر دهد مثلا Ram، HDD و یا CPU را افزایش دهد و هزینه افزایش جداگانه محاسبه میگردد.

13ارائه نکات کاملا تخصصی و حرفه ای جهت کارکردن آسان با پی پال و جلوگیری از لیمیت شدن. این نکات حاصل 9 سال تجربه و استفاده مداوم از حساب پی پال میباشد.

14.  تمامی حساب ها دارای قابلیت ایجاد دکمه های دونیت (Donate Button) تا سقف 10 هزار دلار جهت ارائه محصولات نرم افزاری و دیجیتالی رایگان میباشند و بعد از این مقدار باید مدارکی مبنی بر غیر سودآور بودن فعالیت های شخصی یا سازمانی به پی پال ارائه دهید. (این قسمت مختص برنامه نویسان کامپیوتر است که با ارائه نرم افزار های رایگان از مردم درخواست کمک و پشتیبانی برای ادامه فعالیت خود میکنند)

15.  یکی از امکانات منحصربه فردی که ما به مشتریان خود ارائه میدهیم پشتیبانی تخصصی از آنها در هنگام لیمیت شدن احتمالی حساب و تماس با پی پال جهت رفع لیمیت میباشد.

16.  مدت زمان لازم جهت افتتاح حساب پی پال 2 تا 7 روز کاری میباشد.


*** مدارک لازم ***
برخلاف همکاران دیگر، ما هیچگونه مدارک هویتی مانند کارت شناسایی یا پاسپورت از مشتریان خود دریافت نمی کنیم و فقط مشخصات زیر برای افتتاح حساب لازم است:

1. اسکن یک قطعه عکس رنگی
2. نام و نام خانوادگی (حساب تحت این نام افتتاح میشود)
3. سن
4. نام دلخواه برای توصیف نوع Business شما
5. نام دلخواه برای ایجاد ایمیل   YourName@Gmail.com


*** رفع مسئولیت از ما ***
با توجه به اینکه شرکت پی پال PayPal استفاده کاربران ایرانی از سرویس هایش را ممنوع کرده بنابراین هر اشتباهی ممکن است منجر به لیمیت شدن حساب گردد و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال اشتباهات مشتریان نخواهیم داشت. درصورتیکه از حساب های افتتاح شده توسط ما، برای کارهای غیرقانونی استفاده شود هیچگونه پشتیبانی از جانب ما اعمال نخواهد شد.

*** قیمت کل ***
هزینه افتتاح حساب پی پال نوع شرکتی (Business) با ویژگی های ذکر شده فقط یک میلیون تومان میباشد.


شماره های تماس (مهندس قمی):
0912-7087445
0938-3426465

اسکایپ:
PersianPayPal

ایمیل:
PersianPayPal@Gmail.com

نظرات  (۲۷)

با سلام

من یه حساب پی پال میخوام که با حجم ارسال و دریافت بالای 5 هزاردلار در ماه لیمیت نشه. آیا حسابی که شما افتتاح میکنید بدرد من میخوره؟

با تشکر
پاسخ:
درود بر شما

بله شما میتوانید بدون هیچگونه محدودیتی بر روی ارسال و دریافت مبالغ، با حساب های پی پال افتتاح شده توسط ما کار کنید. این حساب ها از نوع تجاری (Business) هستند و با مدارک 100درصد واقعی افتتاح میشوند (فتوشاپی نیستند) بنابراین هیچگونه نگرانی از بابت لیمیت شدن حساب بخاطر مشکلات هویتی مانند پاسپورت و کارت های ملی نخواهید داشت.
سلااااااام آقا من چطور میتونم سفارش دهم؟ 2تا حساب تجاری میخوام برا کارم. من برنامه نویس کامپیوترم در اندروید مارکت فعالم و حدودا 8 هزاردلار دارم میخوام بریزم در حساب پی پالم.
پاسخ:
درود بر شما دوست عزیز

شما براحتی میتوانید از طریق حساب تجاری پی پال که ما افتتاح میکنیم درآمد حاصل از کارهای خود در اینترنت را نقد کنید. برای سفارش دادن با شماره 09127087445 یا 09383426465 تماس بگیرید. در ضمن میتوانید از طریق اسکایپ PersianPayPal با ما در تماس باشید.
  • محمد رستگاری
  • با درود فراوان

    من یه حساب پی پال از نوع Business واقعی میخوام که محدودیتی روی دریافت وجه نداشته باشه چون من درحدود 17 هزار دلار در سایت udemy دارم که فقط میتونم در حساب پی پال business بگیرم البته تضمینی باید باشه. آیا شما یه همچین حسابی میتونید برام درست کنید؟
    پاسخ:
    درود و تشکر بابت یه سوال دقیق

    بله. ما میتوانیم یک حساب Business برای شما افتتاح کنیم با تمامی مدارک واقعی. بنابراین شما میتوانید درآمد خود در سایت مشهور Udemy را براحتی در حساب تجاری پی پال خود دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
    09127087445
    09383426465
    سلام خدمت شما. لطفا شماره حساب های خود را اعلام کنید تا مبلغ را واریز کنم. درضمن اگر زمان افتتاح از یک هفته بیشتر بشه تکلیف چیه؟ هان؟
    پاسخ:
    درود بر شما،

    لطفا با شماره تماس های 09127087445 یا 09383426465 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم. در ضمن در اکثر موارد در کمتر از 2 روز، حساب پی پال تجاری برای شما ایجاد و 100 درصد وریفای میشود مگر روزهای تعطیل.
    با سلام. من مبلغ یک میلیون تومان واریز کردم امیدوارم حساب پی پال تجاری من هرچه سریعتر آماده بشه.
    پاسخ:
    درود بر شما،

    بله افتتاح حساب شما در دست اقدام میباشد.
  • منصور رضایی
  • سلام من 2 تا حساب پی پال تجاری میخوام و اینکه تخفیف هم داره؟ و اینکه چطوری پول رو واریز کنم؟ و اینکه برای دو حساب چقدر زمان میبره افتتاحش؟ 
    پاسخ:
    درود بر شما دوست عزیز،

    تخفبف ندارد. برای واریز مبلغ با شماره های ما تماس بگیرید تا نحوه واریز وجه و همچنین راهنمایی های لازم در خصوص مدارک لازم صورت بگیرد. افتتاح 2 حساب تقریبا همون 2 تا 7 روز کاری است تفاوت چندانی ندارد اصولا ما در کمتر از 2 روز حساب ها رو افتتاح و وریفای میکنیم.
  • آراز صمدی
  • سلام با تشکر فراوان از جناب قمی بابت تحویل سریع و بموقع حساب پی پال. در کل 3 روز طول کشید اما در نهایت من صاحب یه حساب پی پال کامل شدم :) بدون محدودیت. امیدوارم درآینده هم اتفاق بدی مانند Limit شدن برای من نیفته. 
    پاسخ:
    درود بر شما،

    در اکثر مواقع، ما 2 روزه حساب ها رو اماده میکنیم مگر به روز های تعطیل برخورد بکند. به هرحال امیدوارم بتوانید نیازهای مالی خود را در بستر اینترنت با این حساب تجاری پی پال برطرف کنید. درضمن اگر حساب شما به هردلیل (غیر از کارهای غیرقانی) لیمیت بشود باز هم جای نگرانی نیست ما این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده ایم تا با تماس با شرکت پی پال، مشکلات احتمالی را برطرف کنیم.
  • مینا رسولیان
  • درود. من دیروز مبلغ را واریز کردم لطفا سریعتر رسیدگی کنید. درضمن عکس و نام رو هم فرستادم به ایمیلتون. ممنون.
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز،

    همانطور که پیش از این، هم با ایمیل و هم تلفنی خدمت شما عرض شد حداقل 2 روز و حداکثر 7 روز کاری حساب 100 درصد وریفای شده هم با کارت اعتباری و هم با مشخصات هویتی تحویل شما خواهد شد.

    با احترام.
  • مینا رسولیان
  • تشکر بسیار بابت حساب پی پال. خیلی عالیه. نکته جالب اینه که من دلو به دریا زدم و تمام موجودی حساب freeLancer ام رو به حساب business پی پال ام انتقال دادم حدود 1126 دلار و بدون مشکل در ایران نقد کردم. خیلی عالیه.

    اینم بگم که قبلا یکبار اینکارو با حساب های پی پال دیگرم که تجاری نبودند انجام دادم و حساب لیمیت شد و در به در دنبال مدارک جعلی ساختن و اینها بودم اما در نهایت پولم بلوکه شد اما الان دیگه با این حساب تجاری مشکلاتم حل شد. امیدوارم این تحریم های لعنتی هرچه زودتر برداشته بشه تا ما اینقدر مشکل نداشته باشیم.

    با تشکر از جناب قمی.
    پاسخ:
    با درود فراوان،

    خوشحالیم که توانستیم رضایت شما را جلب کنیم.
  • علی ثابتی
  • من سفارش یک حساب پی پال دادم لطفا رسیدگی کنید. من برای وبسایتم API هم میخوام آیا برای گرفتن آن مشکلی وجود نداره؟
    پاسخ:
    با درود فراوان،

    بله درحال افتتاح هستیم و بزودی به اطلاع شما خواهیم رساند. درمورد گرفتن درگاه پرداخت آنلاین هم مشکلی نیست و شما براحتی با اکثر سیستم های مدیریت محتوا قادر به ایجاد وب سایت های پیشرفته با قابلیت اتصال مستقیم به سیستم درگاه پی پال را خواهید داشت.
  • احسان موسوی نیا
  • سلام. من 4 حساب تجاری فول وریفای شده میخوام بدون هیچ محدودیتی یعنی تبصره نداشته باشه. 
    پاسخ:
    با درود،

    تمامی شرایط حساب های پی پال در پست بالا ذکر شده است و همچنین ما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ما تماس بگیرید یا از طریق اسکایب با ما در ارتباط باشید.

    با احترام.
  • زیبا تیموریان
  • سلام آقای قمی، من در سایت Envato کار میکنم و اعتباری هم در این مدت برای خود کسب کرده ام آیا میتونم از حساب هایی که شما افتتاح میکنید استفاده کنم و درآمد خود را بدون مشکل در حساب پی پالم بگیرم؟ با تشکر
    پاسخ:
    با درود،

    بله همانطور که در پست بالا مشاهده میکنید در تمامی سایت های پذیرنده پی پال، شما میتوانید از حساب های تجاری افتتاح شده توسط ما استفاده کنید.

    با آرزوی موفقیت برای شما.
    ممنون از زحمات شما. من حسابم رو دریافت کردم فقط یه موضوعی، چطور باید از ShoppingCard API ها استفاده کنم؟
    پاسخ:
    درود بر شما،

    در حال حاضر اکثر CMS های توانایی ارتباط برقرار کردن با API های پی پال را دارا میباشند و حتی Plugin های حرفه ای و حتی رایگان برای اینکار نوشته شده است برای نمونه WordPress و یا Joomla

    موفق باشید.
    سلام آقای قمی، برای گرفتن حساب دوم آیا تخفیفی هم داده میشود؟
    پاسخ:
    با درود،

    بله حتما. ما به مشتریان ثابت تخفیف هایی هم میدهیم. لطفا تماس بگیرید یا از طریق اسکایپ اطلاعات لازم را کسب کنید.


    با آرزوی موفقیت برای شما
  • مریم حاجیان
  • سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای قمی، من فقط خواستم تشکر کنم چون تونستم تمام درآمدم رو در حساب پی پالم دریافت کنم و حتی به ریال در ایران تحویل بگیرم.

    موفق و پیروز باشید.
    پاسخ:
    درود بر شما

    خواهش میکنم. ما سعی میکنیم سرویس هایی رو به مشتریان خود ارائه بدیم که کامل و بدون عیب و نقص باشه چون درواقع داشتن حساب تجاری پی پال از احتیاجات اساسی تجارت آنلاین در جهان است و نداشتن آن مشکلات زیادی برای خرید و فروش آنلاین ایجاد میکند.


    بهترین آرزوها.
  • متین علینژاد
  • تشکر بسیار از شما. حسابمو بصورت کامل دریافت کردم و اولین دریافتیم رو به مبلغ 850 دلار از سایت فریلنسر دریافت کردم خیلی خوشحالم که لیمیت نشدم چون حساب قبلیم با 180 دلار دریافتی لیمیت شده بود.
    پاسخ:
    درود،

    باعث خوشحالی و دلگرمی ماست. امیدوارم هرگز مشکل لیمیت شدن را نداشته باشید. فراموش نکنید که هرگونه متن، عکس، آدرس سایت های .ir ممکن است باعث لو رفتن هویت واقعی شما نزد پی پال بشود پس از نوشتن جملات یا Signature هایی با آدرس های .ir خودداری کنید.

    موفق و خوشحال باشدی.
  • میلاد فتحی
  • سلام من یک حساب چند وقت پیش از شما گرفتم آیا برای حساب دوم تخفیف قائل میشوید؟
    پاسخ:
    با درود فراوان،

    بله در تماس تلفنی هم خدمت شما عرض شد که حتما برای مشتریان ثابت تخفیف هایی هم در نظر گرفته میشود و حتی برای آن دسته از مشتریان که بیش از 10 حساب تجاری پی پال سفارش داده اند ما یک حساب تجاری هم بصورت رایگان هدیه میدهیم.

    موفق باشید.
  • احسان ملکی
  • سلام و عرض خسته نباشید. من میخوام سومین حساب تجاریم رو سفارش بدم و امیدوارم تخفیف خوبی هم بگیرم. لطفا تخفیف ها رو هم بنویسید تا ما بهتر تصمیم بگیریم.
    پاسخ:
    با درود،

    برای گرفتن تخفیف، حتما باید با شماره های بالا تماس بگیرید. میزان تخفیف برای هر مشتری بطور جداگانه محاسبه میشود.
  • منصور معبودیان
  • درود

    من 3تا حساب تجاری میخوام البته با تخفیف
  • بهار زاهدانی
  • تحویل سریع
    براورد تمام نیازهای تجاری یک فروشنده اینترنتی
    عدم وجود هرگونه محدودیت مالی
    پاسخگویی خیلی دقیق و با حوصله

    واقعا متشکرم
    با سلام. لطفا در مورد مدارکی که همراه حساب بیزنس ارائه میدین بیشتر توضیح بدهید.
    افتتاح و وریفای حساب بیزنس با حساب پرسنال تفاوت زیادی نداره و فقط یک کردیت کارت مجازی سه دلاری برای این کار کفایت میکنه.
    مسئله لیمیت شدن حساب بعد سقف مشخصی از تراکنش اتفاق میفته.
    من قبلا حساب بیزنس امارات داشتم. پس از 9 ماه که لیمیت شد از من اسناد ثبت شرکت خواستند. در مورد مالزی نمیدونم دقیقا چه مدارکی میخوان. آیا شما اسناد ثبت شرکت هم ارائه میدین؟ با تشکر.
    پاسخ:
    درود بر شما
    حساب Business با Personal اصلا قابل قیاس نیست. در حساب Personal فرض بر اینست که شما خریدار هستید و هیچ گونه امکانات فروشندگی از قبیل Shopping API و Invoice و پشتیبانی از انواع کارت های اعتباری و همچنین دکمه های پی پال از قبیل Donate US به اضافه نبود محدودیت روی وجوه ارسالی و دریافتی را نخواهید داشت.

    تمامی حساب های Business افتتاح شده توسط ما هرگز لیمیت نخواهند شد مگر نقض قوانین پی پال، کلاهبرداری، شناسایی هویت ایرانی بودن شما و همچنین تفاوت بین مشخصات محصول خریداری شده با جنس تحویل داده شده.

    برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
  • حسن رحمانیان
  • خسته نباشید.
    من 900 تومن از پولم آماده شده و 100 تومن کم دارم. با توجه به نیاز مبرمی که به یک حساب پی پال بزینس دارم آیا راهی وجوده داره که تا 100 تومن من آماده بشه این حساب را برای من بسازید؟
    پاسخ:
    با درود
    لطفا تماس بگیرید
  • سید رسول مهردادنیا
  • سلام علیکم
    خواستم تجربه کار خودم با پرشین پی پال رو با شما در میان بگذارم.  ۴۰ سال از خدا عمر گرفتم و گرافیستم و مدت ها در این زمینه کار کردم راستش اول که با این عزیزان آشنا شدم حتی فکر نمی کردم که تا این حد پاسخگو و فعال باشند.  بعد از یک هفته حساب رو برام افتتاح کردند و با تمامی امکانات تحویلم دادند.  مدت ۵ ماه که با حساب کار کردم حدودا ۳۰۰۰ دلاری موجودی داشتم البته کار غیر قانونی نمی کردم فقط فروش طرح های گرافیکی خودم روی وب سایت و دیگر سایت های مشهور دنیا بود و ناگهان لیمیت شدم و از طریق اسکایپ با پرشین پی پال مشکل را در میان گذاشتم و ازم User و Pass حسابم و vps رو گرفتند و گفتند فعلا با حساب فعالیت نکن.
    حدودا یک ماهی گذشت و هر وقت تماس می گرفتم می گفتند انشاالله برطرف میشه دیگه نا امید شده بودم که بهم زنگ زدند که آقا حساب در اختیار شماست و می تونید دوباره فعالیت کنید اول باورم نشد ولی بعد که وارد حساب شدم دیدم مشکل حل شده.  تازه موجودیم ۳۴۲۰ دلار شده بود یعنی هم زمان وجوهی که Held شده بود رفع Held شده بود.

    خدا خیرشون بده و ممنون
    یا علی
    سلام
    ممنون از محتوای خوبی که منتشر میکنید.

    ما به همراه یک گروه از متخصصین حوزه وب گروه
    تلگرامی جامعه وبمستران ایران را لانچ کردیم.

    با توجه به اینکه شما هم در این زمینه فعال هستید خوشحال می شیم به ما بپیوندید تا تعاملات مفیدی باهم
    داشته باشیم
    لینک گروه خدمتتون
    https://t.me/joinchat/DBhKUBJE3gUMxzABig66Ig

    حواله / پرداخت‌های ارزی، ویزا کارت و مستر کارت:
    * برای استفاده از نرم افزار های خارجی نیاز داری که اکانت های VIP  تهیه کنی و بهش نیاز داری ولی نمی تونی خریداری کنی چون ارز و حساب بین المللی نداری ؟

    * پولی رو میخوای به کشور دیگه ای حواله کنی ؟

    *نیاز به واریز ارزی داری ولی حساب بین المللی نداری و نمیدونی باید چیکار کنی؟

    * نیاز به حواله یا دریافت ارز، توسط وسترن یونیون داری؟

    * میخوای در سفرهای خارجی از خودپرداز همه کشورها پول بگیری و نیاز به ویزا کارت یا مستر کارت داری؟

    * میخوای چیزی بخری یا خدماتی دریافت کنی که در عوض باید ارز خارجی پرداخت کنی، حساب خارجی نداری نمیدونی چطور خدمات یا محصول رو دریافت کنی ؟

    اگه هر کدوم از این مشکلات و نیازها رو داری
    با مراجعه به سایت  Mina Exchange (مینا اکسچنج) به راحتی همه مشکلاتت رو حل کن
    https://.Mina-Exchange.com
  • seo search engine optimization optimize tech ai artificial intelligence
  • Hi, for alⅼ time i սsed too check website posts һere eaгly іn tһe
    morning, becаuse i enjoy to gain knowledge of more and more.

    با سلام و خسته نباشید. آیا این سرویس هنوز هم پابرجاست؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی